On-Line Word Swipe - Word Search Games puni hack mod za varanje [Ipad]

 

 

Word Swipe - Word Search Games hack tool 2.3 version

 

Podnaslov - Zabavna igra mozga Sažetak - Riječ Swipe je prekrasna nova igra za testiranje vještina pretraživanja riječi, savršena igra za ljubitelje slagalica! / U aplikaciji - 400 savjeta / žanr - Puzzle / pregled - Zapravo mi se sviđa igra koja mi je jedina zamjerka što ima neke greške kao što sam kad igram i pronašla sam jednu od riječi, ali oni su pali na način koji je nemoguće dobiti drugu riječ, jer blokovi nisu padali što je vrlo frustrirajuće povrh toga što ste prisiljeni koristiti sve svoje savjete kako biste dovršili riječ, jer vam to ne dopušta da je dovršite, što je šamar u lice kada ste ih prikupljali, osim što igra će biti vrlo zarazna Ja sam brisanje za sada, ali popraviti greške i ja ću redownload LJUBAVI IGRA DRUGA WISE / Rezultat - 17386 recenzija / uređaji - Ipad.